lehetővé teszi számomra, hogy megosszam a rendkívül újonc Summertime sorozat kilencedik részletét.

BEC közvetlenül túlmutat annak hivatalos jelentésében, hogy „igazi újonc” anyja, fia, Bennek. Ben egy óriási 13 hónapos. Osztja az újonc kemping -utazásuk történetét a Vancouver -szigeten, a Rathtrevor Provincial Parkban.

A kemping utazásról (és a BEC többi életének) további részleteit lásd: www.becshulba.blogspot.com.

Van egy 13 hónapos, Ben. A férjem, a fiam, valamint én jó barátokkal, valamint gyermekeikkel, 5, 3 éves, valamint 16 hónapos kempingben táboroztam. Mivel a kemping volt az ötletük, gondoltam, hogy profik. Szerettem volna magamnak profinak tűnni, tehát elegendő ételt csomagoltam 7 napra, ahelyett, hogy a jelentett 2 napot, és mindegyikünk számára ruhát töltött bőrönddel.

Sajnos ez csak arra késztette, hogy rendezetlenebbnek tűnjek, amikor soha nem fedezem fel, amit kerestem. Szerencsére hamarosan rájöttem, hogy jó barátaink csak akkor táboroztak a seprűvel, amikor korábban. Phew. A (elképzelt) nyomás nem volt ki.

Minden nap a tengerparton töltöttünk, homok cölöpöket, valamint sodródó erdeket építünk, csecsemő rákokat fedeztünk fel, valamint véletlenül megtöltötte a pelenkákat a megadott homokkal.

Annak ellenére, hogy a fiam élvezte a tengerparti tevékenységeket, napi kétszer visszahoztam a kempingünkbe a székhelyére. Mindegyik szunyókálva feküdt a csomagolásában, és azonnal aludt, ami óriási meglepetés volt számomra-bár a kint van, fárasztó a bit! A kisgyermekek délutáni napjai során jó barátomnak volt 3 és 5 éves gyermeke, aki a kiválasztott játékukkal kihúzta a hátizsákjaikat. Egy takarót fektetett az erdőben a kempingünk mellett, hogy játsszon, és mi is lógottunk az összecsukható székekben. A fák árnyéka a délutáni meleg sebességének tökéletes módosítása volt.

Sajnos az éjszakai alvás nem volt olyan egyszerű. 20-30 perc alatt sírni, hogy aludjon a legelső éjszaka. Barátaink kisgyermeke még hosszabb ideig sírt egy éjszaka, amikor lement. A csecsemő elhagyása a kempingben való kiáltásra általános stressz. Azt találtuk azonban, hogy végül aludni fognak. Egy lakóautóban táboroztunk a kisteherautó hátulján. A csomagot és a játékot egy kis ösvényen állítottuk be az ágyunkhoz.

Amikor eljött az idő, hogy becsúszjunk a lakóautónkba, jó barátaink ragyogó botot készítettek! Mint kiderül, a Glow Pálcák (egy pár dollárért csomagolhatsz őket a Michael’s vagy a Wal-Martnál) a legmegfelelőbb éjszakai lámpa a kempinghez! Nem fényesek, de a pályán sötétben vannak, mindazok, amire szükséged van. Annak ellenére, hogy elvittük a ragyogásainkat, és megpróbáltuk a legszebbünket, hogy csendesen bejuthassunk a lakóautóba, Ben felébredt. Határozottan úgy tűnt, hogy félek az árnyékos formák, amelyek kis színű fénysugarat hoznak, így gyorsan megválasztottam őt, és biztosítottam, hogy az anyukája. Biztosítottam neki egy kényelmi palackot, amikor nagyon reméli, hogy folytatja az álmosságot, bármennyire nincs ilyen szerencse. Sirángás következett be. 11: 30 -kor egy táborhelyen. Ha azt hittem, hogy a sírni egy 7 órakor lefekvéskor stresszes, akkor ez semmi sem volt összehasonlítva. Most már sok blog közzétételét megnéztem, és sok jó baráttól hallottam, hogy amikor táboroztak, fiatalabb az ágyukban aludt velük. Noha soha nem gondolom, hogy ezt a csecsemő fiúmmal való együttműködést soha nem gondolom, kihúztam őt a lejátszásból, és felbukkantam a másik felem, valamint az I. szörnyű ötlet között. Nem értem, kik ezek a fiatalok, akik lefeküdnek, és alszanak a szüleik között, amikor kempingben vannak, és nem Ben. Ben azonnal tele volt kuncogással és energiával. Visszatérve a játszótérbe. Igen. Hagytuk, hogy 11: 30 -kor kiáltja ki, jó barátainkkal közvetlenül a mellettünk táboroznak, valamint a zajhoz, valamint a közelben lévő kempingre. Sóhaj. Azonban elaludt.

Mindkét reggelen, amikor táboroztunk, Ben 5:30 és 6 között ébredt fel. A rossz alvás után ez a módszer is korán volt, bár felemelt, és minden nap fél órás sétára ment. valamint szerencsére, ennek a kempingnek olyan természetű otthona van, amely szintén organikus sós tavaszi sziget kávét kínál… mmm…

Szóval, egy kisgyermekkel való táborozás – megéri? Még azt sem mondtam el neked, hogy „hogyan tisztítsuk meg a homokot ebből a babából?” sztori! Csak mondjuk meg, hogy néhány emléket készítettünk, és biztos vagyok benne, hogy visszatérünk, bár talán várunk egy -két évet a következő alkalommal, hogy megértsük, hogy ő is ezt szem előtt tartja. ?

If you’re ever in British Columbia, Canada, more particularly on Vancouver Island, I would extremely suggest Rathtrevor Provincial Park as a location to camp with children. The bathrooms are clean as well as have showers. There is not only forest to play in however lovely beaches with both rocks as well as sand. The water that comes out of the taps is drinkable. These are all must-haves in my book when camping with wee ones.

Related Rookie moms Posts:

Activity #152: Go campiköznépű

Mit kell viselni: kisgyermekes kemping verzió

Keresse meg a saját ragyogó botjait vagy izzó karkötőket az Amazonon